Subject: Laserite kasutamine Viimsi mõisapargis 21.12.24
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 16:58:02 +0200

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kasutada lasereid Viimsi mõisapargis
alljärgnevalt:

                21.12.2024 16.00 – 23.30  – paigaldus ja testimine, üritus
ise

                Plaanis on kasutada lasereid Viimsi mõisapargi lagendikul.
Aga kuna puud on raagus siis ilmselt väljub ka osa kiiri ka ilmaruumi.

                Sisuliselt oleksid laserid reas neljas küljes ja seega 360
kraadi. 30W lasereid võin tõsta ka mujale kui tarvis, niikuinii vähendan
nende võimsust tarkvaraliselt et ei eristuks eriti teistest.

Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 (joonisel märgitud
rohelisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi põhisuunal kirdesse, kagusse ja edelasse

                b.            OPTLaser WP 30000 (joonisel märgitud
punasega) – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max
30 kraadi, põhisuund loodesse

Ürituse korraldaja: Viimsi vallavalitsus

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.